vineri, 15 decembrie 2006

poezia mea

Era o vreme când eram doar noi doi,
Era o vreme când tot ce conta era “în doi”.
Acum sunt sunt nopţi distanţa între noi,
Şi zile scurse de când doi sunteţi doar voi.

Din punctul meu de-atunci greşeala-a fost la tine,
Din locul meu de-acum greşeala-a fost în mine.
Nu am văzut puţin peste orgoliu, sau mai mult,
Nu am crezut că fără tine pot ajunge orb şi mut.

Acum degeaba strig căci coarde nu-mi vibrează,
Degeaba caut ochi când irisul nu-mi luminează.
Încerc să cred că viaţa-i doar un mare joc,
Şi mai arunc cu zarul uneori către noroc.

Încă nu ştiu de soarta-o facem sau ne face ea,
Dar sigur când eşti sus şi bine nu mai crezi în ea.
Şi-atunci cu degetul arată cineva spre noi,
Şi tot ce-i drum duce spre “groapa de gunoi”.

De-ar fi să pot să-ntorc tot timpul înapoi,
Până în clipa în care l-am stricat pe doi,
Probabil soarta şi-ar băga cu zîmbet coada rea,
Schimbând subtil doar titlul în... “Poezia Ta”.

Un comentariu:

G spunea...

Inevitabil viata noastra a tuturor e marcata de regrete. Tu ramii fidel nespus trecutului. Zimbesc caci te recunosc desi acum iti vad chipul altfel si sufletul mai greu. Dar unele din "poeziile tale" au un ton atit de duios si de familiar ma duc cu gindul la trecutul acela de aur cind eram mai tineri, mai frumosi si mai egoisti. Trebuie sa iti multumesc pentru ca citindu-ti rindurile imi redau mie o oarecare scuza pentru propriul meu sentimentalism zilnic. Te salut Radule... Hai sa vedem daca ma ghicesti dupa cuvinte..