vineri, 15 decembrie 2006

de curand

de curand….

iti sunt alaturi dintr-o probabila obisnuinta
te simt alaturi dintr-o aceeasi rea inconstienta
stiu ca acolo sunteti numai voi, si-acuma sunteti trei
si stiu ca aici sunt eu, si restul oameni, ei cu ei.

imi pare rau ca-mi pare bine cand te stiu promisa
ma simt putin mai mic dacat acea secunda lipsa
in care am negociat un suflet cu un drac
si-am capatat ce-aveam deja, praf pe un frac

stiu ca o liniste acum prin ochii ei micuti ai capatat
stiu doar ca pare mult prea mult, dar altfel esti sarac.
invidie si dragoste ma-ncearca tot mai des privind in sac
si mandru sunt sa vad ca viata pentru tine-un sens a capatat.

respectul fata de "a fi" ramane neatins
atunci cand vad cum viata repede-ti cladeste-un vis
si vreau sa cred ca paradisul alb abia ti s-a deschis
iar zilele ce vin iti vor aduce fericirea tot mereu cu bis.

Niciun comentariu: